papatya82 Kızlar 3-4 gündür büyük tuvaletime günde 4-5 bazen 6 bile çıktığım oluyor bu normal mi bağırsaklarım çözülmüş derece küçük tuvaletimi yapar gibi. Neden olur başına gelen var mı ? 38+5 haftalığım
papatya82 Papatya000 bitti ilaçlarım açıkçası bir hafta içinde almak istemedim doğum gerçekleşir diye
papatya82 Papatya000 ama normal doğum olursa ben napcam 🙈 gazla beraber gerçekleşiyor. Bana ne küfür ederler 🙈
papatya82 Mouradi bende öyle okumuştum ama 3-4 gün sürünce bı şüphe ettim doktora gittim bugün sormayı da unuttum acele acele baktılar zaten
Papatya000 papatya82 daha iyi kendini düşün 😄 senin sağlığın içinde iyi öyle olması çünkü doktorlar bol ilaç veriyor lavaboya çık diye sen yırttın 😊
De25 papatya82 bende 38 haftalığım bendede oluyo ama kabızlık var gitme isteği çok oluyo ama ıkınırsam bisey olur diye korkuyorum