Kızlar 23 haftalık hamileyim. 14 haftamda doktor plasentanın aşağıda, rahim ağzını tamamen kapattığını söyledi. 19 haftamda plasenta ile rahim ağzı arasının 20 mm olduğunu öğrendik. Dün gittiğim kontrolde ise plasentamın hala aşağıda ve rahim ağzı arasının 36 mm olduğunu bide 15×9 ölçüsünde hematom olduğunu öğrendim.Doktorum bol bol dinlenmemi falan söyledi ilaçlar yazdı. Çok üzüldüm o an ağlamamak için zor tuttum kendimi bu yüzden doktora da pek bir şey soramadım. Sizce durumum çok mu riskli? Böyle şeyler başına gelenler tecrübelerinizi anlatır mısınız ilk hamileliğim pek anlamıyorum( Kanamam şu an yok çok şükür ama önceki haftalarda az miktarda olmuştu. Çok korkuyorum erken doğum olur diye ne bileyim bebeğim iyi beslenemez diye😞😞😞doktor bebeğimin gayet iyi sağlıklı olduğunu söyledi çok şükür ama yinede insan korkuyor