Kızlar ben de sürekli kabızlık yaşadım Demir hapını içmeme rağmen kanım hiç yükselmedi doktor da bağırsaklarımdan sindirilmediği için bi fayda etmediğini söyledi bir kere ferrum serum aldım birkaç saat hastanede yattım şimdi 28 haftalık hamileyim doktor bir ay sonra tekrar vericek serum doğuma kadar yükseltebilmek için kanımı 10.6 çıktı son tahlilde. Eğer kabızlıktan çok şikayetçi iseniz doktorunuzla konuşun elbet başka bir çaresi oluyor 🤗