Merhabalar 8 aylık hamileyim, nasip olursa oğlumuzun adını Arden koymayı düşünüyoruz. Eşime dün patronu bebeğin ismini sormuş, karar verebildiniz mi diye :) Arden deyince hem patron hem genel müdür aaa ermeni ismi falan demişler ki eşim de sırf bu yüzden sıcak bakmıyordu ilk söylediğim andan itibaren . Hatta bir çok Ermeni bu ismi kullanıyor da 😂 en ünlüsü Arden Papazyan. Ya ne bileyim çok sevdim bu ismi, önemli olan da niyet diyorum ama hiç razı değil gibi