06nurrrr zararlı olsa doktorlar önermez kuzum örneğini vereyim sana daha bugün randevum vardı ve benden önceki hasta icerden ağlayarak çıktı başı çok dönüyormuş baktilar bebek iyi şeker yüklemesi yaptirmamis 30 lu haftalarda şuan şekeri olduğunu öğrendi ve doktor günde 5 kez tansiyon ölçümü yapacaksın 14 u görürsen direk gel dedi neden ağlıyorsun deyince şeker yüzünden erken doğum riskim varmış ve herkes zararlı diyor diye yaptirmamistim halbuki tansiyonum yukselmese ben şekerim olduğunun bile farkına varmiycaktim bebeğimi bile kaybedebilirdim dedi ben çok üzüldüm onu öyle görünce çok şükür bizim de sağlığımız yerinde ben doktoruma bıraktım doktorumda herkesin yaptırması gereken birsey dedi sırf bu yüzden bebeğini kaybeden bile okudum burda Allah korusun