Ben böyle sorulara aşırı sinirleniyorum ya
Zaman ve emek ayırıp uzmanına gidip danışmışsın bize neyi ettirmeye çalışıyorsunuz inanın anlamıyorum hani deseniz ki bir kullandım ama şöyle yan etkisi oldu bunu yaşayan var mı vs anlarım kaygılısınız da yazılan ilacı kullansam mı derseniz kimse haklı olarak gelişim sürecinizi bilmediği için riske girip kullan/kullanma demez yani