yabadabaduu Rukdef 32. Haftadan önce izne çıkamıyorsunuz diye biliyorum ben özel sektörde. Ama 170 sgk yı arayıp daha detaylı bilgi alabilirsiniz
mirage333 Rukdef tek gebelik ise 32. Haftadan önce istesenizde dogum iznini baslatamazsinız. En erken 32. De baslar. Normal rapor alabilirsiniz
Elisarli Rukdef normal rapor alın 10 gün dinlenin önmüzdeki ay tekrar alırsınız en azından 20 gün öyle geçmiş olur
Bahar-u Rukdef bir doktoruna söyle zorlanıyorum de ben mesela riskliyim diye 13.haftadan beri rapor alıyorum
Rukdef mirage333 Zorlanıyorsam vermezmi belim çok ağrımaya başladı bu ay dayanırım ama bir dahaki ay bilmiyorum zor olabilir
Gulsen1909 Bahar-u merhaba bende riskli gebelik olarak geçiyorum 28 de veya 30 da izne ayrılamaz mıyım
Bella_63 Rukdef doktorunla konuş heyet raporu verebilir 1aylık sonra doğum iznini başlatırsın. Ben 2defa heyet raporu aldım düşük riskim vardı
Rukdef Bella_63 Bella_63 umarım verir çok belim ağrıyo ayakta durdukça zorlanmaya başladım açıkcası normalde çalışıyorum hani yoruldum ben eve gidiyim falan öyle bişey yok