Tanıyanlar bilir beni devlet hastanesinde çalışıyorum kızlar ve 8 ay çok iyi bi doktorumuzun takibindeydim. Ama doktorumun tayini çıktı ve son ay özele geçtik 🙈 benimle aynı durumu yaşayan varmı? Çok isterdim çalıştığım yerde doğurmak ama sürekli tayin, sürekli grevler ve zaten serviste 2-3 kişilik odalar 🤦🏻♀️ Eşimin içeri alınmayacak olması gibi şeyleri, görmemezlikten geliyordum ama sanırım özele geçmek daha iyi oldu 🥰 ziyaretçi sınırlaması yada azarlayan hemşireler olmayacak!!!