prenseseliz valla yalan soylemim birhafta çok zorlandım ağrılarım oldu kendime bakamadım annem baktı ağrılarım gün gün geçti 2 hafta sonra bol bol yürüdüm ilaç verdi kullandım birhafta daha kullanmadım bebege uyku yapıyordu emzirirken ağır geliyordu 2 hafta sonra kendini topluyorsunuz kesinlikle ağrılar gün gün geçiyor ayaktan üşütme ordan ağrı vurur hagif hafif