Ebrugy Kızlar tüp bebek yaptırıp sezaryenle mi dogurdunuz normal doğummu yaptınız dün bı doktora gittim ilk defa bana nasıl doğum istediğimi sordu gidişata göre nasıl olursa olsun hocam dedi genelde tüp bebekler bizim için kıymetli riske atmiyoruz sezaryenle alıyoruz eğer isterseniz normalde bekleriz Felan dedi kafam karıştı 🤔
ZMM8888 Ebrugy ben sezeryan doğum yapmıştım. Tüp bebek doktorum sezeryan demişti devlete gittim devlette ben risk almak istemiyorum hem devlet hastanesinde hiç muayene kaydın yok diye geri yollamışlardi. Bende acemiydim bu kadar zorluklarla hamile kalınca çok evham yaptım yeter ki sağlıkla kucagma alayım diye tüp bebek doktorumda sezeryan oldum
Mrvmnv Ebrugy merhaba bende tüp bebekle hamile kaldım 29 haftalığız doktorum geçen ay gittiğimde nasıl doğum yapmak istediğimi sordu sezeryan istedim bende genelde tüp bebek olanları sezeryan yapıyolarmış tedavi sırasında psikolojik olarak hasta yorulduğu için ama normal doğumda yapılabilir tabi 🌸
Ebrugy Mrvmnv SibelBalciOz Ozgex o kadar düşünmeme gerek yokmuş demekki çoğunluk sezaryen doktorlarda haklı ona bakınca o kadar uğraş sonucu riske atmak istemiyorlar normal doğumda zor bir süreç o ağrılar sancılar birde ilk doğumum olacak nasıl birşey bekliyor artık bilemiyorsun hakkımız da hayırlısı olsun kızlar
SibelBalciOz Ben şuan 32+1. Haftadayım.Aslında bebek şuan Doğum pozisyonu almış ama bende sezaryen düşünüyorum.Suyum az,tansiyonum yüksek bir de 9 yıl sonra tüp bebekle oldu riske atmak istemiyorum
Ecelenmis Bir tanıdığım ve ben normal doğurduk, tup bebekte normal doğar önemli bir sıkıntı yoksa sadece dr lar riske atmak istemiyor, ben kendi sancimla doğurdum suni vermediler birde 6cm aciklik ta epidural takıldı sen de yapabilirsin