aysenurtemur Epidural ve spinal sezeryan arasındaki fark ne kızlar bide bu işlemler sonrası bel ağrısı olanlar çok oluyormuş galiba ne kadar doğru kafam karıştı sezeryan doğum olucak büyük ihtimalle ama kararsız kaldım bilgisi olanlar yazabilir mi
suscarparimm aysenurtemur Spinal olmanız daha sağlıklı doktorlarda spinali önerir. Spinalde ufak bir iğne ile enjekte alırsınız epidural ile katareter yerleştirilir doz doz alırsınız
Berenibeklerken aysenurtemur ben spinal oldum çok çok rahattı. 45 gün oldu bel ağrısı falan da hiç olmadı daha. Dikişlerim de ağrımıyo benim için çok konforluydu umarım senin de rahat geçer.
Berenibeklerken Sdt3456 spinal de belimden uyuşturuyolar normal doğum gibi bebeğin doğduğu an görüyorsun. Epidural de öyle belimden uyuşturuyolar ama sanırım iğneyle değil bişey takıyorlar ameliyat boyunca belinde takılı kalıyo az az anestezi veriyorlar sanırım