Merhaba kızlar bugün doktor randevum vardı doktor bebeğin başı çok aşağıya inmiş şu an çok baskı hissediyor olmalısın dedi. Size de çok aşağıya inmiş gibi bir şey söylendi mi söylendiyse ne zaman doğum yaptınız ? Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim :)