Baharow Sabahtan beri karnımın üst kısmı mideme kramplar giriyor ve su gibi ishal oldum doktora yazdım ama dönmedi henüz napmam lazım doğum başladığınımı gösterir
A_syma Baharow Dogumunuz baslamis olabilir. Hastaneye gidip bi baktirin. Acilma baslamistir muhtemelen.
A_syma Baharow Yinede tedbiren gitseniz iyi olur. Ishal dogum belirtilerinden. Haftanizda tam. Doktorunuz yazmazsa uzun sure beklemeyin derim
Derya-mihra Bence hastaneye gidin tuvalete çıkarken de dikkat edin lütfen. İshal doğum başlangıcı olabilir çünkü doğum haftasındasınız inşallah bebeğinizi sağlıcakla tek avazda alırsınız kucağınıza ❤️