Gulce12 Slm kızlar 34+2 randevumuz vardı nst ye girdim hersey yolunda şükür oğlum 2350 kilo olmuş 1 Eylül de tekrar gidiyoruz çatı muayenesi yapılacak ve doğum günü verilecek çok heyecanlıyım sizde durumlar nedir?❤️❤️