Benım gıbı karnı hala küçük anneler sizde etraftan gelen yorumlardan sıkıldınızmı ? 26 haftalık olduk eşimin memleketindeyiz her gören karnın hıc yok bebek nerde sanki 3 aylık ben bu kadarken karnım koltuğa sığmıyordu niye kilo almadın cok zayıfsın bebek küçükmü ?? Halbuki kilo aldım gayet güzel doldum ikinci gebeliğim ilk tede böyleydi diyorum bebegın gelişimi guzel diyorum hatta biraz önde gidiyor diyorum yok anacım anlamıyorlar balon gibi. Şişmekmi lazım hamile olmak için gına geldi bunlardan 😅😅🥹🥲