ANNEADAYI0 Kızlar merhaba yeni doğan bebeğiniz için hangi marka bakım ürünlerini kullanıyorsunuz benim doktorum dalini önermedi zararlıymış
Birgul ANNEADAYI0 sebamed de kullandım mustela da ikisinden de memnun kaldım. Ama tabi mustela daha iyi bi marka maddi açıdan sıkıntı etmiyorsanız onu tercih edebilirsiniz