Xxz Cns15 canım ben doğurmak üzereyim sadece bir hafta kullanabildim.hem.magnezyumu icemedim.hemde kalsiyumu. Acayip midemi bulandiriyo onlar içmeden ikinci gebeliğini bitiryoeum.
Zuhalsebu Cns15 ben çok erken başladım kullanmaya doktor o zaman sadece ağrın olduğunda kullan dedi, magnezyum kalsiyum ikisi bir hap şeklinde. En son 32de gittiğimizde her gün kullan artık dedi
Gzmnk Doktor bana ağrıların sıklaşınca kullan dedi ama forumda gördüğüm kadarıyla bi çok kişi düzenli kullanıyormuş
Matmazelss Bnde bi süre kullanmadım doktor kızdı. Kasılmaları erken doğum riskini önlüyormuş şimdi sabah akşam düzenli içiyorum erken doğum riskim var 🙇🏻♀️
Seyma0323 Bana doktor şimdiye kadar kullan demedi kızlar, ben sadece multivitamin ve balık yağ kullanıyorum 23+2 haftalığım.. salı randevum var soylemem gerekiyormu
Cns15 2 doktora gidiyorum 2side ağrın olursa öyle kullan dedi düzenli kullanım vermedi,kas kemik vs ağrım çok olmadığı için mi acaba dedim ara ara kasık ağrım olup geçiyor
gkbyza 29.haftadayım sanırım 12-13.haftadan beri içiyorum cünkü bende skolyoz başlangıcı vardı bel ağrım acayipti Dr şimdiden başla demişti hala hergün 2 tane içiyorum