Melos90 35+5 kızlar kalbim sıkışmaya başladı geceleri özellikle batıyor zor nefes alıyorum korkuyorum valla 🤷
Bus-95 Melos90 Melos90 35+5 aynıyız canım bende de geçen hafta oldu acile gittim EKG falan derken bişey çıkmadı gece geç bişeyler yeme yatmadan bi kaç saat önce yemiş ol geçicek az kaldı 😊 bebişin cinsiyeti ne
Ceremua Melos90 bebis alanı daralttığı için ciğer ve diyafram sıkışıyor bu sebepten kalp çarpıntıları çok normal güzelim yastığını biraz yüksek tut onun dışında korkma 🫶🏻
Melos90 Bus-95 cinsiyet kız bana da iki üç gündür oluyo aslında yemiyorum akşam sadece meyve yiyorum ama zor Cidden dogursak bı 🤣
Fatoskty Melos90 sonlara doğru olunca normal sanırım birde havalar çok sıcak onunda etkisi vardır bence. Sakin olun geceleri banada öyle olduğu zaman tek yatmayı tercih ediyorum çünkü boğulacak gibi hissediyorum kendimi
Melos90 Fatoskty hiç deme su gibi terliyorum habire çarşaf değişiyor bakalım artık benim son zamanlarım inşallah sağlıkla 🥰
Fatoskty Melos90 bende durduğum yerde terliyorum . İnşaAllah sağ sağlim bebişlerimizi kucağımıza alırız 💕🙏