aysenurr_demirkiran57 Şuan yanıyor resmen 10. Haftada başladı şuan 15+2 deyim cok erken başladı diyorlar cinsiyetle alakası varmı kiz diyorlar ama daha sizce kızlar?
90Gulsen90 aysenurr_demirkiran57 bnim de yanıyor 10.hafta hormonlardan sanırım özellikle geceleri bazen üşür gibi olyuyprum ama ayaklarım yanıyor. Bıktım bu yazın sıcağından biran önce havalar soğusun aminnn
Gny18 aysenurr_demirkiran57 ikiz erkek bebeklere hamileyim benimde yanıyor. Cinsiyetle alakası yok. Şekeriniz çıkıyor ola bilir mutlaka doktoruna söyle bu durumu.
asilannesii aysenurr_demirkiran57 16 haftalık hamileyim erkek olcak ve sürekli yanıyor. Cinsiyetle alakalı değil. Hormonların artışından yanıyor.
Meyra41 Benimde erken baslamisti ayak altimin yanmasi alakasi varmi.bilmem ama benimde kız şuan 21 haftadayim bu sefer de kaşınmalar başladi
Adacan Bunu okurken duvara yasladım ayaklarımı soğuk soğuk oh 😁 benim de kız bu arada ve cidden yanıyor ,😁