Kizlar bu sene tatil pilanimiz vardi eşimle birlikte biz yurt dışındayiz Türkiye’ye gelmeyi pilanliyorduk şimdi 14 haftalık hamileyim 9 10 gun sonra biletimiz var uçakla gidicez inşallah ama kafami kurcalıyor birseyler gelmeyin diyorlar bize birşey olur çocuğa saten zor anne oldum tüp bebekle başına birsey gelir pisman olursun gelme diyorlar napiym gitmeymmi bilemedim eşim 10 senedir gitmiyor ailesini çok özledi bende ilk defa gorucem ailesini şimdi onlarda ordan bekliyor bizi napsam bilemedim 2 haftalığına gidicez sabit biyerde kalmicaz cok gezmek sorun olurmu 😟