Bayancorek ben hep 40 olmadan gelsin bu hafta gelsin diyordum dün bile . ama birden ne oldu ben de anlamadm kendimi doğum yaparken hayal ediyorum cok korkmaya başladım. kac cıktı sancın ben en son 35+5 te girdim genelde 40 cikmisti 1 kere 100 oldu doktor 2 hafta sonra bir daha gel dedi pazartesi gidicem. ben genelde her konuda cevreme güçlü görünmeye calisan biriyim eşime dahil korkuyorum demem annem zaten panik atak hastası o benden önce fenalasir dogumda bir de onunla ugrasirim o yüzden iyiyim korkmuyorum diyorum😁