Gulsum96 merhaba ben şuan medicalpark nagihan yılmaz a gidiyorum 2 kez muayeneye girdim fakat beni çok aydınlatmadı ve sorduğum sorulara da işine geldiği gibi cevap verip geçiştirdi çoğu kişi memnun. sanırım ben çok beklentideyim :)) Ama zaten bizler gergin heyecanlı gidiriyoruz yanlarına doktorlarımızdan da hamile psikolojisini anlamalarını bekliyoruz :)) şuan 19 haftalık hamileyim orada merve hanım da var ona da muayene olup ona göre devam edeceğim hekime karar vereceğim. Detaylı ultrasyona bakmıyor Nagihan hanım başka doktora yönlendiriyor bunun da bilgisini veriyim canım. Doğum paketimi de 12000 tl ye aldım türk nippon sigorta üzerinden. Doktor seçimi çok önemli hamileliğim de sadece doktor seçimimden dolayı stresliyim :)))