Kızlar dün bircok şikayetim yüzünden acile gitmişdim çok şükür korktuğum şey cıkmadı ama hamilelik anemisi var dedi tekrar kan aldılar yine öyle cıkarsa kan serum takılcak sanırım bunu detaylı konuşucaz daha ama kabul etmem lazım ve imzalamam lazımış ? Neden normal birşeyse böyle özellikle kabul ediyorum anlamadım bir zararı olurmu yada bir yan etkisi felanmı oluyor