karamel33 Kizlar ¾ cm acikligim var tansiyonum yüksek die alalım dio doktor bebek yukarda suni sancı verecekler olmasa sezeryan benim gibi olup normal doğum yapan varmi
Merveerdmm Suni sancıyı önermiyorlar canım. Bebeğin kalıp atışlarını yavaşlatıyor ve bebeğin de içeride acı çekmesini kıvranması demekmiş.. Direk ona yansıdığını söylüyorlar
Merveerdmm Moralini bozma bebek ne şekilde gelmek isterse o şekilde gelecek. Kavuşacağın anı düşün. Olumlu duygularla gir bebeğin de etkilenmesin