Aminenin_annesi doktor augmentin yaziyorum demisti ama eczacı klavunat vermis eve gelince farkettim. 37+1 hamileyim kullansam bir zararı olur mu içeriğinde hamileyken doktora danışıp kullanın yazıyor.
Aminenin_annesi Aminenin_annesi keske açılmış postlara baksaydim önce 😁 kullananlar bir sakınca görmemiş ben de kullanayim bari 😊