3 ayı bitirdim 4. Ayın içerisindeyim ilk gebeliğim değil ama ilki boş gebelikti o yüzden ilkinde bu kadar ilerleyememiştik adet sancısı gibi sancılarım var bu normal mi doktor takip et normal dedi ama ben korkuyorum takip de edemiyorum yani dün akşam yatmadan önce vardı sabah kalktım yine var artan bir ağrı değil artan bir ağrı olsa ki gece ben uyurken kesilmiştir yoksa kesin uyanırdım birde uyuyamazdım hafif kasılma gibi yada hızlı hızlı koştuğunuzda oluşan hafif kasık ağrısı gibi anneler lütfen bilenler bir bakabilir mi