esmerella37 Kızlarrr test almayaaa gidiyorumm dua edinn gebelık olsun yaa o kadar ovulasyon pik cıktı insallah vardı haber edicem sizee adetim 13 gun gecikti sabah yapmama gerek yok dmi
arirangg esmerella37 13 gün geciktiyse şimdi de çıkar bence ama sıvı alımı yapma canım. Hadi inşallah vardır
arirangg esmerella37 Normalde sabah yap dersim ama 13 gün geciktiyse çıkar diye düşünüyorum. Takip eyorum canım hadi iyi haberlerini bekliyorum
Burcu-2634 Rukiye24 esmerella37 happy mom tek yürekseni bekliyo ne demek çişim yok 3 damla da olsa olur zıpla yavaş yavaş 😂
Eren_umay2 esmerella37 inşallah vardır gebelik güzel haberler aldırsın Rabbim sana bize de haber ver yapınca 🙈🤗
Adacan esmerella37 en çok seninkini merak ediyorum bakalım pozitif görürsün inşallah yoska ovulasyon testine inancım kalmicak 😁