Merhabalar bugün itibariyle 11.haftamdayım. Öncesinde hep mide bulantılarım dalgalanma şeklinde oluyordu. Ama kusma 1 ya da 2 kez oldu. Folik asidimi değiştirdim mide bulantılarım hafifleyince rahatlamıştım 1 aydır. Son 2 gündür uykudan öğürme haliyle uyanıyorum. Ve istifra etmeye başladım. Bu kadar geç bir şekilde kusma şikayeti yaşayanlar oldu mu? Geç başlayıp gebeliğin sonuna kadar devam eder mi diye kuruntu yapmaya başlamak üzereyim