2pati1baby Serpilaksu11 kreşe gönder canım benim oğlum kardeşi olacağı zaman tam 3 yalında olacak ama kıskanç bir çocuk değil.Kardeş olunca ilgi kayıyor üstlerinden ister istemez bundan dolayı en iyi yer sosyalleşmek için anaokulları
Serpilaksu11 2pati1baby sabahçı olacak benim için epey zorlu bir sene olacak gibi görünüyor sabaha kadar bebeğim de uyumuyor cunku 🥺 ama dediğin gibi mecbur göndereceğim canım 🌸