TBeyza Nasılsınız Bayanlar 🥰 bu haftalara geldigimize hala inanamıyorum gibi ben zorlu lakin çabuk bir süreç atlamışım gibi hissediyorum 29+4 günlüğüz bugün 28+2 de 1200 gram 40 cm bebeğim toplamda 4 kilo aldım öyle gidiyoruz hayırlısıyla dün geceden beri çok hareketli ve can acıtası tekmeler yiyorum 2.gebeligim sizlerde durum ne yavaş yavaş ağırlaşmaya başladık sanırım
yabadabaduu TBeyza 28+6′yız bizde 🐣 yatakta dönemiyorken yazıyorum suan bu kadar zor olduğunu tahmin etmiyordum hamileliğin şimdiden baya ağırlaştıkk 🥲 hareketlerde çok arttı sağdan soldan hümanayylan vuruyor bizim kız 😂
Seyma-Aslan00 TBeyza en son 27. Haftada gitmiştim doktora iyiyiz su anlık cok sükür😍 cumartesi kontrolüm var bugün 31 haftalık olduk kızımla
OksijenliSu TBeyza 28+5′iz bizde. 2 gün önce gittiğimde 1280 gram ve 42 cmdi. 🙈 2.gebeliğim ve yorucu geçiyor baya. Sanki doğuracak gibi oluyorum.
okunmusciklet TBeyza bende 29+5 im 29+3 de 1400 gr 40 cmdi benimde 2. Gebeliğim daha hiç kilo almadan devam ediyoruz 😅
TBeyza yabadabaduu bu aralar hareketlerimiz kisitlandi gerçekten dönerken ilk kalkışta çok zorlanıyorum bende hele gece uykusu çok zor uyumakda da güçlük yaşıyorum son haftalar daha da zorlu geçecek gibi görünüyor ama pozitif bakmaya çalışıyorum bende 😊
TBeyza okunmusciklet oyy maşallah fit bir anne adayı 😀 ilk 3 ayınızı nasıl geçirdiniz mide bulantısı çok oldu mu
Edabykl TBeyza En son 29+4 de gitmistim bebeğim 1507 gram boyu 40 cm idi suan 33+4 üz bir hafta sonra kontrolumuz var bakalim kac kilo olmus minnos 😂🤗
elcinxxx 2.gebeliğim… 28+5 1100gr . Daha dün kontroldeydim. Vajina ağrısıyla acillik oldum daha doğrusu. Kan idrar testlerim temiz çıktı . Fakat ağrım yürütmüyordu bugün daha iyiyim. Nst bağlandım sancı açılmam da yok , değişik bir gebelik geçiriyorum.
1Pamuk elcinxxx benimde vajina ağrım var yaaa hemde 21. Haftadan beri suan 31 haftalık oldum ama hala var ve daha ileri çünkü bebek ağırlaştıkça oluyor sağa sola dönerken bile oluyor artık çok kötü bir durum ama Allahım yardimcimiz olsun ya 😳😳😳
TBeyza elcinxxx aynı şeyleri 16 . Haftamdan beri yaşıyorum yürümekte oturup kalkarken hatta ayakta kiyafetimi giymeye çalışırken bile çok aşırı ağrı yaşadım bu ağrıları yaşadığım sürece Nisan gibi sümüksü yapışkan koyu kıvamlı akintilarim oldu bu haftaya kadar progestan kullandım erken doğum riski oluştu nst ye sancılarım çıkmıştı sebeb bulamadi doktorlar 3 ayrı özele kontrole 3 kez de devlette acile gittim yatış verildi biraz istirahat ile topladım ama zaman zaman tekrarliyor
elcinxxx 1Pamuk evt bebeğim cok hareketli popo pozisyonda duruyor dedi poposunun üzerinde oturuyormuş
elcinxxx TBeyza benim nst de sancım cıkmadı genel muayane de ise (alttan) rahim uzunluğum cok iyi olduğunu erken gelme riski olmadığını söyledi 🤷🏻♀️ İnş da gelmesin tabi ama o ağrıyı yasamak istemiyorum 😢 bugün biraz daha iyiyim . Bir evladım daha var acıkcası dinlenmek mümkün olmuyor , çevrede yardım eden yok mu diyen çıkmasın valla tırnağın varsa kendi basını kaşıyorsun bunu gördüm
Sevgiiss TBeyza 26. Haftada gitmiştim 960 gramdı bebişim. 30. Haftada tekrae gidicem şimdi 29+3 olduk . Kendim 16 kilo aldım 😱😱😱😱😱 doğumdan sonra nasıl vericem diye her gün ağlıyorum 😱😂😂😂
TBeyza Sevgiiss dert etme doğumdan sonra kolay veriliyor ben de ilk gebeligimde 20 kilo almıştım doğuma kadar doğru korse kullanım ve beslenme ile çok çabuk eski kiloma döndüm bı rahat 7 yle 10 kilo arası ilk iki haftada gidiyor doğumdan sonra