Aylin355 Annişler sizin burcunuz ne ve bebeğinizin burcu ne olacak ne düşünüyorsunuz uyumunuzla ilgili 💕
Asasasas gulsen_ozer1 Allah bağışlasın 🤗 kız yay ile oğlan yay arasındaki farklar ve benzerlikler nelerdir acaba çok merak ediyorum özelliklerini 🤗
Aylin355 Gzdmrt2905 Bebiş ne zaman geliyor benimki de şubat sonuna doğru görünüyor ya kova ya balık olcak
EddaBilkil Ben kova burxuyum yavrum da kova olacak. Hatta Sezeryan yaparsam kendi doğum günümle aynı bile olabilir 😁😁😁
Aylin355 EddaBilkil Bende kovayım bebişim de şubatta görünüyor ama balık olur mu bilmiyorum bende kova olmasını isterim 😄
EddaBilkil Aylin355 balıkta güzel yaa ikiizmin bebesi balık. 2 yaş sendromu ve balık burcu şu an zorluyor ama olsun 😁
gulsen_ozer1 Asasasas yani daha kız çok küçük 9 aylık 🥴 ama oğlum çok eğlenceli sürekli pozitif doktorumuzda yay dı yaylar çok eğlenceli olurlar demişti bakalım 🥰 ikisi de Güler yüzlü şimdilik inşallah hep böyle olurlar