38+5 im gelişimi durmus dediler bir sorun olur mu diye sordum hayır bunyesel bir şey ilk doğumunuzda 39+3 olmasına rağmen 2560 doğmuş dediler. Ben sancinin zayıflattığini biliyordum ebeler öyle demisti çünkü. Böyle sorunla karsilanlar doğumdan sonra sorun oldu mu ?