Tüplerin tikaliysa eger bunun icin devlet hastanesinden rapor alabilirsin,bu raporu ozel hastanede de kullanabilirsin.Bence mutlaka al cunku tup bebek tedavisinda cok pahali ilaclar kullaniliyo ve bu rapor sayesinde devlet aldigin ilaclarin %80 ini karsiliyo.