Rukiye24 Mervekara5 valla negatifler bunaltıyor 1 yıl koca bir yıl 2 kez gebe kaldım düşük yaptım negatiflerde gördüm 3. Hamileliğim 16 haftalık olduk yapıcak bişey yok beterin beteri var bana 1 yıl çok geldi insanlar senelercw uğraşıyor.
aybarsaybuke Mervekara5 ama çift çizgi demek pozitif demek olmuyor ki ikisinin koyuluğu aynı olunca veya t cizgisi c den fazla koyu olunca pozitif deniliyor
Mervekara5 aybarsaybuke canım zaten 1 gün öyle olması lazm bak bende en az 3 gün aynı renkle koyulukları 1 gün olup siliklesecek ayrıca sürekli bu şekilde pozitif çıkmaması gerekiyor yanlışın var senin