RumeysaNurGungor Sevgili anneler 5+6 da üstten muayenede bebek görünmedi alttan muayenede bebeğe ait küçük bir oluşum var dedi doktor fakat kalp atışını alttan muayenede de duymadı normal mi bunlar ya da benzerini yaşayan var mı aranızda
Sehrbnon122 RumeysaNurGungor canım daha cok küçük yaa bebek görünmez ki ben ikizlerimin kalp atışlarını ve kendilerini 6+4 de görmüştüm karından ultrason ile 5+0 da sadece keseleri gördüm
Arzu_uu RumeysaNurGungor benimde normal ultrasonda gorunmedı hatta boş gebelik dendı 2 hafta boyunca sonrasında alttan muanede kalp atışı görüldü ama senınki çok küçük bıraz daha bekle inşallah gorulur