Günaydın kızlar, ben inşallah Aralık’ta doğum yapicam ve kişi baya sert geçen bir ilde oturuyorum. Sizce bebek arabası almalimiyim ilk süreçte ? Kendi arabamız var ve puset alicam zaten kış olacak en azından Şubat’ta e bebek indirimleri oluyor o zaman mi alsak diyorum fikirlerinizi bekliyorum…