Denizx87 canım benimde 2 kez kalbi durdu ama kalpleri atıyordu sesleri yoktu. Hatta gene gönderildiler bir sıkıntı çıkmadı.Gelişmeleri duruyormuş sağlıklı gebelik olmadığı için.2 Side tüp bebekti.Geçen sene son kaybım oldu ,şimdi kendiliğimden hamile kaldım şükür iyi gidiyor. Eşinle birlikte gen testi yaptırın. Bir şey çıkmayadabilir