Kizlar biliyorum burasi hamilelikle ilgili bir uygulama. Fakat ben ailemin sağlık sorunları nedeniyle hamileligimin bile bazen farkında olmadan yaşıyorum. annemde damar tikanikligi problemi çıktı 10 gun ilac ve iğne kullanıp gelişme sağlanamazsa stent takılacak. Bunu düşünmekten uyuyamıyorum yemek bile yiyemiyorum. Çevresinde bunu yaşayan var mi bu ciddi bir durum mu internette araştırıyorum ama her yerde farklı bir şey yazıyor. Bizim için de dua eder misiniz kizlar, bu sene ailem için pek iyi geçmedi hep sağlık sorunları oldu. Allah dermansız dert vermesin tabiki ama ben çok üzülüyorum. Bu uygulamada vakit geçirmek yazılanları okumak vs bana iyi geliyor kafamı dağıtıyor ama anlik. Insallah bu süreçle ilgili tecrübesi olan birileri vardır, olmasa bile annemin iyi olması icin dua etmeniz bana yeter.. herkese sağlıklı mutlu günler.