Enese herkes aynı şeyi yaşamıyor ama mesela 2 spinal 1 spinal+epidüral sezaryan olmuş biri olarak spinali öneririm ilk 2 ameliyatımda acı sızı hissetmezken 3.cüde epidüralin acısı fazla geldi bana dikiş acısı çekmiyorum inan onun acısına şuan 9 gün oldu doğumu yapalı uzandığımda yürüdüğümde sürekli epidüralin takıldığı yer çok acıyor