YelizBurucu 35.haftaya girdim.2 gündür bebek alışverişini tamamlamak için koşturdum bugün kalça ağrısından yürüyemiyorum. Çok yoruldum acaba ondan mı oldu bilmiyorum. Yaşayan varmı ?
ayseburcu YelizBurucu cookk yaşadım hep oldu benim de , gayet normal merak etme, haftalar arttıkça uzanma ıhtıyacı artıyor . Sık sık uzan
Esranur YelizBurucu bende dun ev temizledim fena yorulmusum heralde bendede vardi aksam kalca agrisi bugun iyiyim sukur bende yorulunca oluyor cok yuruyunce falan dinlenme ihtiyaci hissediyor insan 15+1 haftaligimbu arada
Pambuk YelizBurucu 35+4 deyim geçen hafta bnmde aşırı kalçam ağrıdı hatta bacağımada vurdu. Doktorumu aradım parol içebilirsin ve sıcak tut belini dedi. 2 gün acı çektim doğrulamadım resmen. Bence dayanılmazsa doktoruna söyle.
BurcuYavuzSeymen 24 haftalığım çalışıyorum akşamları eve gelip oturunca inanılmaz ağrıyor canım yorulmakla alakası var
YamurKarabulut Ooo ara ara topallıyorum bile 😂😂 normalmiş bebek siyatik sinire baskı da yapıyor olabilir sesi doktor .. 3 hafta dayanalım 😂