Busradgn Bebeğiniz kaç gün kala doğum kanalına yerleşti 😊 son 19 gün kaldı heyecanlı ve tedirginim. 🙄
gldn065807 Busradgn eğer dönmüş ise bebegin doğumda sancıyla iner demişti doktorum benim kız 35 tamamen yerleşmişti 38+3 doğum yaptım
Seyma_nur1 Busradgn 21 gün kaldı kızıım doğum kanalına inmiş göbeğimden ve bebeğimin yerinden anlıyorum ayrıca göğsümün altı baya bi rahatladı 😃
1-2-3-4 Son 18 gün bizimde ve sanırım hala Dönmedi Sezeryan gibi gözüküyor çoktan dönmüş ve doğum kanalına yerleşmiş olması gerekiyordu 😏
Umran__37 1-2-3-4 benimde tersti iki once dondu sizinle ayniyiz son 18 benimde yuruyus yapin bol bol faydasi oluyo gercekten birde secde eder gibi durun
[silindi] Son 15 henuz kanala inmedi.. yarin doktor ne diyecek acaba insallah dogum planim normalden sapmaz🙏🏼😮💨
yaseminndurmus Seyma_nur1 nasıl anlaşılıyor benimde son 21. Bazen aşağıda gibi geliyor ama kasılınca sertleşince yukarıdada hissediyorum
Mucizemele Benim de 10 günüm kaldı fakat hala inmedi göbek deliğimin oralarda hissediyorum nasil indiğini anlicam artık son zamanlar sürekli ne zaman gelicek telaşı var
Seyma_nur1 yaseminndurmus ayaklarını göbeğin hemen üstünde hissedersin göğsün altı rahatlamış olur sanki hamile değilsin gibi aşağıdada baskı yapar bebek