Halime-D4ra Kızlar merhaba ben 32+1 oldum ya dünden beridir üç dört defa oldu vajinamda kızgın şiş varmış gibi bi ağrı birkaç saniye sürüp bitiyor ne olduğu hakkında fikri olan var mı yada aynı durumu yaşayan doktora gitmeme gerek var mı
Biricikoglumm68 Halime-D4ra 32+6 bendede vajinama iğne batırıyormuş gibi oluyor ara ara 3-4 gündür var ama enfeksiyon vardı bende belki o yüzdende oluyor olabilir
Kleopatra- Halime-D4ra Enfeksiyon sıkıntısı olabilir. İdrar yolu enfeksiyonudur eğer varsa büyük ihtimalle. Doktora danışmakta fayda var. Yoğun bir enfeksiyon varsa tedavi eder en azından. Bende ilaç kullanıyorum çünkü geçiyor yavaş yavaş.🌸