Bundan 3 yıl öncesine kadar hep oradan sipariş veriyordum. 10-15 güne geliyordu. Ama satıcı yorumlarına vs çok dikkat ederdim. Ayrıca oradan aldığım esyalar çok kaliteli çıktılar. Şu matarası mesela 4 yıldır aralıksız kullanılıyor hiç bir şey olmadı ama tr de aldıklarımi 1 senede değiştiriyorum 😃 Ama artık kargosu, gümrüğü ve doların bu kadar zamlanmış olması el ayak büktü. Hiç sipariş veremiyorum maalesef.