Bir hafta önce doktorum bebegimin makat geliş olduğunu sezeryan yapılacağını söyledi bu hafta gün vericekti. Gece sancıyla acilden giriş yaptım nst de 60 Lara kadar sancım çıktı. Doğumhane doktoru polikliniğe in sezeryan günü al dedi. Poliklinik doktoru sezeryan için gün vermediklerini normal doğum gibi sancı çekip yüksek sancıyla gelmem gerektiğini söyledi makat gelişleri artık sezeryana almıyoruz gün vermiyoruz dedi. Aynı hastanede 2 doktor gün alıcaksın dedi 2 doktor son ana kadar bekleyip sancı dayanılmaz olunca gelirsin dedi aynı zamanda idrar yolu enfeksiyonum da var ve enfeksiyon artmış. Ne yapacağımi şaşırdım. Sezeryan için artık önceden gün verilmiyor mu?