Pedinin önüne havlu kağıt koy canım pedin hem temiz kalıyor hemde orası daha kuru kalıp iyileşiyor bide her tuvalete girmende batikonla pansuman yap ben sprey başlığı takıp sıkıyordum daha kolay oluyordu bide dikişleriinin üzerine oturmamaya cok dikkat et inşallah enfeksiyon degildir öyleyse antibiyotik krem verir doktor gecmis olsun canım inşallah tez zamanda iyileşirsin