Merhaba kızlar, 10 günlük hastane takibi sonucunda yoğun akıntı kan rahim azı yetmezliğimi gösterdi. Ameliyatla serklaj (dikiş) oldu. Yinede fayda etmedi . Bebeğin kesesinde kan birikince yeniden artık dikişi açıcaz bebek gelirse aşağı doğru gebelik sonlancakmış . Takdri ilahi. 15. Haftadayım . Çok üzgünüm . Yıllar sonra hamile kaldım . Şimdi onu kaybetmek bni mahvedecek. Dikiş açılsa tutunurmu bilmiyorum