pamukseker15 ben şu an 13+2 yım. 12. Haftaya kadar müthiş kabızlık çektim doktor bana ilaç verdi, eczane hamileyken kullanılmıyor dedi, prospektuse baktım ilk üç ay kullanılmaz dedi. İlacı kullanmadım doktora gittim. Gözleriyle dövdü resmen her ilaçta o yazıyor diye. Agri kesicilerde kanser yapıyor ama içiyoruz falan dedi. Doktora güvenmek ten başka çaremiz yok maalesef