dezgi 😀 yaa benim sancılarım evde oluyor hastaneye gidince olmuyor anlamıyorum ki
masallah canım inşallah 37 yi görürüz benimde aynı şekilde 36+0 olduk aynı günüz sanırım bir hafta daha dayanalim pramature olmasın yavrularımız
Ciğer geliştirici yaptılar mı bebeğin kilosu nasılmış canım 2500 geçtiyse inşallah bu hafta dogsada kuveze gerek kalmaz 🌹