isimli siteyi ilk ögrendigimde mutlu olmustum acikcasi 2.el bir uygulamaya göre inanilmaz uygun düsük fiyatli ürünler sattiklari icin.. Fakat anladim ki öyle degilmis, 3 ay önce attigim mesajlara ne geri dönüs yapildi ne de saticilarla bir gram iletisim kurabildim. 3 aydir bir tane puset icin 8-9 mesaj gönderdim cevap yok. Baska bir saticiya yaziyorum ondan da cevap yok. 1 ay kadar önce sitenin kendi mail adresine yazip durumu bildirdim, kendileri saticilara sms attiklarini geri dönüs olursa ileteceklerini söylediler. Geri dönüs yok tabi. Iletisim problemleri var olan bir siteymis uzun zamandir cogu kisi sikayet etmis acikcasi baslarim öyle iletisim problemine. Saticilarin umursamazliklarini konu dahil etmiyorum. Sakin iletisim kurmadan alisveris yapmayin. Kargoyu beklersiniz 10 gün sonra iptal olur. Site resmen kimseyle ilgilenilmemek icin acilmis. Fiyatlara aldanip kanmamanizda fayda var🌸