Bebekbekliyor1_ 39 haftalık hamileyim doktorum dün bebeğin kafasını kanala sokmadığını söylemişti bu sabah çamaşırımda akıntı ile birlikte kan fark ettim nişan olabilir mi
1babymom Bebekbekliyor1_ merhaba kan gördükten sonra dr gittiniz mi . Benimde bu sabah nisan sanırım geldi ama agrım vs. Yok su an için
1babymom Bebekbekliyor1_ birde nişanınız çok kıvamlı mıydı. Benim ilk hafif pembemsi kanlı normal bi kıvamdaydı. Sonrası hafif kahverengi akıntı gibi oldu . Yani bu nişandır değil mi
Bebekbekliyor1_ 1babymom nişandır rengi değişken bir şeymiş ben yeşile dönük sarı akıntının içinde fark ettim pembe gibiydi kırmızı değildi